Reklamačný protokol

Nižšie v prílohe si môžete tento reklamačný protokol vytlačiť.

Ladislav Mihalik LAAX, Kyjevská 38, 04801 Rožňava,mail:laaxpapier@laaxpapier.sk,tel:058/7885200-2, www.shop.laaxpapier.sk


Reklamačný protokol

Reklamujúci:  Názov firmy:   .............................................................................
  ulica:   .............................................................................
  PSČ, mesto:   .............................................................................
  kontaktná osoba:   .............................................................................
  telefón:   .............................................................................

Údaje o reklamovanom tovare:

objednávkové číslo výrobku:   .............................................................................
výrobné číslo rekl. výrobku:   .............................................................................
názov výrobku:   .............................................................................
počet reklamovaných kusov:   .............................................................................
podrobný popis závady:   .............................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
číslo dokladu o kúpe:   .............................................................................
dátum kúpy:   .............................................................................

Podmienky reklamácie:

1.    Súčasťou reklamácie je dodanie reklamovaného tovaru spolu
s riadne vyplneným reklamačným protokolom a kópiou dokladu, na základe
ktorého bol tovar vyskladnený.
2.    Reklamáciu zjavných závad (nekompletnosť výrobku, prasknutý
plast, poškriabaný povrch)  prijímame do 48 hodín od kúpi tovaru.
3.    Súčasťou reklamácie atramentových kaziet, tonerov a pások
akejkoľvek značky musí byť výtlačok s preukázanou chybou  kazety
(toneru,pásky...). K výtlačku stručne pripíšte nastavenie tlačiarne, pri
ktorom bol výtlačok vytvorený.
V prípade, že v kazete chýba viac ako 10% obsahu, reklamáciu výrobca neuznáva.
4.    Reklamovaný výrobok musí byť dodaný kompletný, vrátane všetkých doplnkov, ktoré tvoria jeho súčasť (v závislosti
od typu výrobku).
5.    Na tovar zjavne poškodený vinou kupujúceho sa reklamácia nevzťahuje.

Prehlásenie reklamujúceho:

Súhlasím s tým, že mi
budú účtované náklady spojené s opravou alebo výmenou tovaru, pokiaľ sa
preukáže, že závada na výrobku bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním alebo na
tovar sa už nevzťahuje záručná doba. Súčasne sa zaväzujem uhradiť dodávateľovi
všetky náklady spojené s vybavovaním neoprávnenej
reklamácie. (Pozor! Chybnú tlač môže spôsobiť nielen závada tlačovej kazety, ale aj porucha tlačiarne.)

V ..................................................... dňa: ........................
                   
podpis a pečiatka reklamujúceho

NáhľadPrílohaVeľkosť
Reklamačný protokol.pdf205.96 KB

Prihlásenie

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

My status

Nájdete nás na facebooku